Monday 3 December 2012

MEMORIES ♥

Assalamualaikum. hey know what? aku rindu sgt dgn zaman persekolan dulu. byk sgt kenangan dgn bff yg skrg da terpisah. lg-II lepas bace entry kawan aku . rase nye macam baru semalam jumpe dan gelak2 dgn kawan , maen lari-II kat dlm kelas , amek gambar , ejek org , naek bus yg sempit cam sardin toh , dengar pengetua membebel kat perhimpunan , cuci mate tgk cikgu-II hensem , menyanyi dlm kelas , buat tatau bile cikgu ngajar , kene marah bile keje ta siap , duduk sorg-II bile membe tak dtg , makan mee sup yg sdp kat kantin , beli air 50sen , amek slip SPM kat dewan , dtg SPM pakai sliper , amek gambar kat kolam , conteng-II baju dgn sign membe-II , amek result SPM dan sampailah masenye aku melangkah keluar dr SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN KELAPA SAWIT. dah banyak sgt kenangan dan memori yg still segar dlm egatan aku ni.










sentiasa dgn membe-II tu da jd kebiasan, semua bende buat same-II , kadang na cuti pun siap plan awal-II lg hehe :') aku , aishah , lia , kechix. dah macam family, walaupun sekarang masing-II da sebok dgn hal masing-II tp kitorang ta penah lost contact. bia macam mane jauh pun terpisah kitorang akan still support each other. Kawan ketawe senang nak cari tp kawan menangis susah nak cari. pd aku diorang ni lah kawan ketawe dan menangis aku. diorang terbaik :D

terimakasih cinta

No comments:

Post a Comment