Tuesday 4 December 2012

U~

hallu hallu ! okey malam ni excited gile na taip blog baruuuu~ pfttt as you know i punye blog lame lupe password so i buad blog baru lerrr, okay stop gedik -.- act aku boringgg hahaha even terlepas dr kelaparan dr stay kt kl tohh >< dduk ruma kt kulai ni dok makan je smpai ta tau na buat ape.sedar tak sedap aku dah setengah tahun dkt kl to, byk weh pengalaman, mimpi ngeri semue ade :( tapi still kuat *bajet bajet :P selame kat kl, aku blaja banyak bende, aku blaja hidup berdikari tnpe mak ayah aku huaaaa sedih japp~ even memula rase mcm na balik ruma je tp lelame terbiase jgk sbb ade kwn-II yg friendly :D seronok duduk satu rumah ramai-II , mau riuh rumah tohh lau semue ade ;)

mase first sampai kat U dulu aku rase aku mcm foreigner hahaha mane taknye kan, U to mmg payah na jumpe student malay, rase macam belajar kt negara luar pulak. and and and know what ade sorg bdk cina ni pehh ensem wa cakap lu ala-II korea gitu, tp da lame ta nmpk dea, selalu nmpk time lunch je hihihi. and the worst thing kt U to kene speaking ENGLISH! hellloooo english aku mmg da sah-II worst tp ta sgt la hee. aku ni pulak dah lah mengagungkan mother tongue aku iaitu bahasa melayu. mane tak ni dulu kalau kt sekulah baru na speaking english ade je yg menyampuk ''Eh tak yah bajet sangat la nak cakap omputeh *dengan muke yg kerek nak kene baling kerusi, now baru tahu betape pentingnye english, adik-II takmao bkk google translate ye sbb google translate to ngokngek even akak pun still pakai google translate skrg hahaha.

ehh i miss my housemates, camni lah korg kat sane? makan ke tak? hmmm hope korg okey ;D

terimakasih cinta

No comments:

Post a Comment